Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка курьером нової пошти
- Відправка Укрпоштой за умовою 100% передплати на пром оплату
Способи оплати
- Повна предоплата
- Оплата за посилку на пошті після огляду товара (без предоплат) У кого просимо предоплату?⬇ ❗️ Покупцям з поганим рейтингом (не приходили на пошту за посилкою, часті відмови від посилок) відправляємо тільки після передоплати 200 грн. У разі не отримання товару на пошті, ці гроші йдуть на оплату доставки в обидва кінця.
- Монобанк 4035200042358561 Після оплати збережіть будь ласка скрін або квитанцію, при необхідності надішліть продавцю
Гарантія:
Гарантія обміну та повернення:
Можна поміняти або повернути неношене взуття впродовж 14 днів від дня купівлі. Для цього потрібно, щоб взуття не було в вживанні, були збережені його товарний вигляд і споживчі властивості, а також паковання, фабричні ярлики. Причини заміни — товар не підходить споживачеві за формою, габаритам, фасону, забарвленням, розміром або комплектації.
Гарантія взуття згідно з чинним законодавством України.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» і нормативно-технічною документацією, гарантійний термін експлуатації взуття надається впродовж 30 днів із дня продажу через роздрібну мережу (інтернет-магазин)
Гарантійний термін — це термін, упродовж якого продавець бере на себе обов'язок заміни відповідної продукції або її безплатного ремонту в разі виявлення істотних вад, які виникли з вини виробника.
Гарантія якості:
За цим типом гарантії повертається ношене взуття, якщо було виявлено брак. У цьому разі проводиться експертиза (можливо залучення незалежного експерта), де визначають, пов'язані пошкодження цього взуття з неправильною шкарпеткою або заводським браком.
Якщо споживач упродовж гарантійного терміну виявив дефекти, він має право надати продавцю вимоги про їхнє безплатне усунення або заміну товару, якщо доведе, що дефекти виникли до передавання товару споживачеві або з причин, що виникли до цього моменту. У цьому разі покупець має звернутися в магазин, де купував цю пару. Якщо в магазину виникли сумніви в претензії, що виникли, то взуття вирушає на експертизу. Якщо ушкодження виникли не з вини покупця, то магазин зобов'язаний замінити. Якщо вимоги покупця не задовольнять упродовж 20 днів від дня виведення, то споживач може просто повернути заплачену суму.
Не підлягає обміну, поверненню або безплатному ремонту взуття:
- ношена з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах не за сезоном, що не відповідають її призначенням;
- з механічними пошкодженнями (шкіди, порізи, здири тощо);
- деформована внаслідок неправильного носіння, сушіння, що втратило якість унаслідок хімічного впливу, та з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
— відремонтована покупцем доводячи магазин (крім заміни набок або приклеювання профілактичної підошви, якщо така починка не скорилася за собою утворення дефектів).
Можна поміняти або повернути неношене взуття впродовж 14 днів від дня купівлі. Для цього потрібно, щоб взуття не було в вживанні, були збережені його товарний вигляд і споживчі властивості, а також паковання, фабричні ярлики. Причини заміни — товар не підходить споживачеві за формою, габаритам, фасону, забарвленням, розміром або комплектації.
Гарантія взуття згідно з чинним законодавством України.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» і нормативно-технічною документацією, гарантійний термін експлуатації взуття надається впродовж 30 днів із дня продажу через роздрібну мережу (інтернет-магазин)
Гарантійний термін — це термін, упродовж якого продавець бере на себе обов'язок заміни відповідної продукції або її безплатного ремонту в разі виявлення істотних вад, які виникли з вини виробника.
Гарантія якості:
За цим типом гарантії повертається ношене взуття, якщо було виявлено брак. У цьому разі проводиться експертиза (можливо залучення незалежного експерта), де визначають, пов'язані пошкодження цього взуття з неправильною шкарпеткою або заводським браком.
Якщо споживач упродовж гарантійного терміну виявив дефекти, він має право надати продавцю вимоги про їхнє безплатне усунення або заміну товару, якщо доведе, що дефекти виникли до передавання товару споживачеві або з причин, що виникли до цього моменту. У цьому разі покупець має звернутися в магазин, де купував цю пару. Якщо в магазину виникли сумніви в претензії, що виникли, то взуття вирушає на експертизу. Якщо ушкодження виникли не з вини покупця, то магазин зобов'язаний замінити. Якщо вимоги покупця не задовольнять упродовж 20 днів від дня виведення, то споживач може просто повернути заплачену суму.
Не підлягає обміну, поверненню або безплатному ремонту взуття:
- ношена з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах не за сезоном, що не відповідають її призначенням;
- з механічними пошкодженнями (шкіди, порізи, здири тощо);
- деформована внаслідок неправильного носіння, сушіння, що втратило якість унаслідок хімічного впливу, та з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
— відремонтована покупцем доводячи магазин (крім заміни набок або приклеювання профілактичної підошви, якщо така починка не скорилася за собою утворення дефектів).